Marc Augé definiálta a ”non-place” (“nem-helyek”) kifejezést. Szerinte egy autópálya, egy szállodai szoba, egy repülőtér vagy egy szupermarket is “non-place”. A Borum Airport épülete az egyik legjobb példa a szokványos “non-place”-re szerte a világon. Bár az ilyen épületekben megszokott a szuper-modernitás és a globalizáció, a Bodrum Airport egyik célja, hogy megszabaduljon a nyomás és a monotónia által létrehozott előírásoktól. Ugyanakkor különleges hely legyen, nem csak utazáshoz, de jelentős legyen a régió számára is, amelyhez tartozik.
A reptér elsődleges célja, hogy egyértelműen el lehessen igazodni a terminálban, ami egyszerű körforgást biztosít az utasoknak. A másodlagos cél, hogy megteremtse a nyaralások hangulatát és megnyugtassa az utasokat. Ezt az ideált, minimális oszlopok, magas mennyezet és optimális napfény (ami az oldalakon és tetőn süt be) teremti meg, így enyhíti az utasok feszültségét a sorban álláskor, a biztonsági vizsgálatoknál és az útlevél ellenőrző pontoknál.
A bejárat után négy terasz biztosítja, hogy az utasok szabad levegőhöz jussanak. A terminálhoz vezető utat üveg hidak biztosítják. A híd egy csodálatos zöld táj fölött húzódik, ahol banán és olajfák láthatóak, ami egy kis ízelítőt ad a bodrumi éghajlatból. Az álmennyezet könnyű alumínium rudakból készül, ami megkönnyíti a karbantartási folyamatot a mechanikai rendszerek mögött. Az összképet gazdagítja az anyagok harmóniája, átlátszatlan, szitázott vagy puszta üveg és bordumi kő díszíti a homlokzatot. A fekete márványból készült padló kihangsúlyozza a terminál mélységét és folyamatosságát.
A Tabanlioglu Architects által tervezett függesztett optikai álmennyezet kimondottan a Milas Bodrum repülőtérre készült. Az álmennyezet fém rudakból áll, melyek alakja a nádra emlékeztet, de akár egy szövőszéken készülő kelmére is asszociálhatunk. Az alapmotívum 4 különböző modul kombinációja. Darabja csak 3,5 kg-ot nyom. A könnyű súlya elősegíti a karbantartási folyamatokat. A mennyezet textúrája elrejti a gépészeti rendszereket, mint például a légtechnikát, az elektromos hálózatot, a tűzoltó rendszert és a lámpatesteket.